wtorek, 16 kwietnia 2013

Liebster Blog Award

   Zostałam nominowana do plebiscytu, czy jak to zwał Liebster Blog Award przez Sleeping Beauty.
Cała zabawa polega na:

Jest to wyróżnienie, które otrzymujemy od innego blogera, w nagrodę za dobre prowadzenie bloga.
Osoba, która zostaje wyróżniona odpowiada na 11 pytań, które zadała osoba wyróżniająca, a później nominuje kolejne 11 osób do tej nagrody. 
(nie można nominować bloga, który nominował nas)


   Postanowiłam odpowiedzieć na jej pytania, bo choć tyle jestem winna za zainteresowanie, które okazała mojemu skromnemu blogowi. Ogólnie jestem przeciwniczką wszelakich łańcuszków. Nie trawiłam ich jeszcze za czasów podstawówki  gdy sprowadzały się do pokazywania różnych sztuczek i powtarzania ich iluś tam osobom. Unikam takich rzeczy jak mogę, gdyż niezmiernie mnie denerwuje taka idea. Poniżej wspomniane wcześniej pytania.

1. Najlepsza książka ever

   Ciężko mi coś wybrać, staram się nie czytać słabych książek. A ta najlepsza zmienia się zależnie od mojego nastroju. Jak już muszę wybrać tę jedyną, to chyba zdecyduję się na Emmę Jane Austen. Książka trykająca dobrym humorem i pogodą ducha. Zdaje sobie sprawę, że jest to książka wybitnie kobieca, co nieco dyskwalifikuje ją do bycia najlepszą ever, ale chyba pozostanę przy moim wyborze. Uwielbiam tę powieść i za każdym razem czytam ja z równą przyjemnością.

2. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa.

  Chyba wyprawy, które podejmowałam razem z bratem by lepiej poznać okalającą nas prowincję. Wspominam je bardzo miło, nieważne że wracaliśmy mokrzy, przemarznięci, ubłocenie i wykończeni. Dawały nam wiele satysfakcji oraz możliwość podziwiania piękna lokalnej przyrody.

3. Miejsce, które naprawdę nie istnieje, a w którym chciałabyś się znaleźć.

   Czytam sporo literatury fantastycznej, więc i dość często obcuje z takimi wykreowanymi światami. Chyba wybrałabym Świat Dysku, może jakaś krótka wizyta w Lancre, albo Ankh Morpork...

4. Najgorsza książka ever.

   Jak już wspomniałam powyżej, staram się nie czytać złych książek. A najgorsza... Ciężko mi coś wybrać, czytałam kilka słabych książek, może za najgorszą uznam tę, której nie byłam w stanie zmęczyć, czyli Panią na Czachticach Jozo Niznansky'ego. Pomysł może i nie taki straszny, jednak odrzuciłam ją ze wstrętem po kilkudziesięciu pierwszych stronach. Czytać się jej nie dało.

5. Jakie jest twoje uzależnienie (jeśli jest jakiekolwiek)?

   Na pewno słabość do kawy, ale to i tak nic w porównaniu z książkowym nałogiem. Cierpię na ogromny książkoholizm. Książki kupuje w ogromnych ilościach, nie patrząc na to, czy mam, czy też nie gdzie je trzymać. Nie przejdę obojętnie obok miejsca, gdzie można nabyć jakąś literaturę, po prostu nie potrafię!

6. co cenisz ponad wszytko inne?

  Ach te banalne pytania... Najbardziej cenię swoją rodzinę, ale nie będę rozwijać tej wypowiedzi.

7. Czy jest film nakręcony na podstawie książki, który podobał Ci się bardziej od książki? Jeśli tak to jaki?

   Pewnie by się kilka znalazło, ze świeżych lektur to Pachnidło Patricka Suskinda. Powieść była dość nierówna, miała dłużyzny i miejscami męczyła. Film podobał mi się bardzo, zwłaszcza te scenki, w których przeprowadzał analizy mające na celu wyodrębnienie zapachów, ale to takie nieco zawodowe zboczenie.

8. Ulubiony smak gum do żucia.

   Nie ma takiego. Guma do żucia to przedmiot użytkowy, nie musi smakować.

9. Od jak dawna blogujesz?

  Dopiero drugi miesiąc, zapał mam nieco słabszy niż z początku, ale i tak jest nieźle.

10. Czego najbardziej brakuje Ci z dzieciństwa?

  Nieograniczonej wolności i braku zobowiązań.

11. Czy jest taki sen, który zapamiętasz do końca życia? Jeżeli chcesz to opowiedz o nim.

   Bardzo rzadko pamiętam sny, nie przywiązuję do  nich praktycznie żadnej wagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.