sobota, 12 kwietnia 2014

Zdobycze kwietnia

   W kwietniu postanowiłam się wstrzymać od współpracy recenzenckiej, by nieco nadrobić zaległości w czytaniu książek, które już od jakiegoś czasu się u mnie zagnieździły. Z założenia też miałam nie kupować nowych książek, jednak rzeczywistość, jak zawsze musiała zweryfikować moje plany. No i w ten sposób, przy sporym udziale promocji w ulubionym dyskoncie Polaków, nieprzerwany strumień książek zasila moje pękające już w szwach regały. Stosik zaś wygląda tak: 


Klasycznie od dołu licząc:

   Jane Austen, klasyka literatury Emiluy Wollaston Album poświęcony jednej z moich ulubionych autorek i jej twórczości. Kupiłam za zawrotną kwotę 9.99 zł.
   Encyklopedia Na ścieżkach wiedzy, 100 owadów i 100 samochodów opracowanie zbiorowe:  XACT Times Production Team Dwupak książek edukacyjnych, również dorwany na biedronkowej promocji, zgodnie ze słowami, ta pierwsza jest dla mnie, a ta druga dla niego.
   Agnes Grey, Lokatorka Wildfell Hall Anne Bronte Dwie długo wypatrywane i upragnione powieści, ostatnie z twórczości sióstr Bronte, na które od dawna szykowałam już miejsce. Obie kupiłam mamie na urodziny i w ten sposób zasiliłam rodzinną bibliotekę.
   Najsłynniejsze miłości królów polskich Jerzy Besala Lubię czasem sięgnąć po opracowania historyczne, a jak ponadto kuszą niewielką ceną, to resztki wahania rozmywają się bardzo szybko.
   Dziwactwa i sekrety władców Polski Iwona Kienzler Również zdobycz w biedronkowej przeceny, kiedyś z pewnością po nią sięgnę.

   No i tyle, z nowości na moim stosiku, zaczęłam już lekturę pierwszej z książek i nie jestem zawiedziona, reszta pewnie nieco poczeka, gdyż sięgnęłam po trzy tomy Pomnika Cesarzowej Achai Ziemiańskiego i pewnie nieco czasu mi na niej zejdzie.

8 komentarzy:

  1. Czy dobrze widzę, że ta "Lokatorka..." jest w miękkiej oprawie? Wydawało mi się, że jest dostępna jedynie w twardej. Mnie również interesuje i chyba jej i Agnes Grey zazdroszczę Ci najbardziej ;) Ale zazdrościć nie będę, poczekam na Twoją opinię :) A ten album Jane Austen gdzie zakupiłaś w takiej pięknej cenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lokatorka jest w miękkiej oprawie, jednak świadomość, że za twardą muszę dopłacić 10 zł nieco mnie powstrzymała, choć pewnie, gdybym kupowała w tańszym niż Empik miejscu, to bym się skusiła na twardą- jednak czasu brakło na szukanie okazji.
      A album o Jane, oczywiście z Biedronki :)

      Usuń
    2. No tak... mogłam się domyśleć ;) Nie rozumiem dlaczego różnica pomiędzy tymi okładkami jest aż tak wielka (cenowa różnica)... A pałam wielka miłością do opraw twardych, więc często mój portfel mocno na tym cierpi ;) Mam nadzieję, że kiedyś zdobędę Lokatorkę ;)
      Naprawdę w Biedronce? Nie miałam pojęcia, że mają takie cuda! Gratuluję zakupu! :)

      Usuń
  2. "Lokatorka..." jest fantastyczna, mam nadzieję, że "Agnes Grey" też niedługo wpadnie w moje ręce :) No i ten album o Jane Austen... same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu upolowałem 2 książki w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę dożo klasyki i encyklopedii. Bardzo chciałbym kiedyś poznać pióro Bronte.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych "Dziwactw i sekretów władców Polski" ;) A z twórczością Bronte też będę się musiała w końcu zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę polecić jedynie "Agnes Grey", bo tylko tę pozycję znam... ale mam ochotę na "Lokatorkę...". :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.