piątek, 19 lipca 2019

Letni stosik

   W końcu przyszły wszystkie (dwie) wygrane w ostatnim czasie książki, więc przyszła pora na sfotografowanie tego co ostatnio zjawiło się u mnie na półce. Wyjątkowo brak recenzentek, wciąż jeszcze kończę czytać, to co wzięłam w ostatnim napadzie szaleństwa. Tak więc skromnie (no nie do końca), sporo powieści - jak na moje ostatnie zakupowe napady. Za to znów kilka komiksów, powoli zbliżam się do skompletowania serii o Asteriksie.


   Przygody Wielkiego Wezyra Iznoguda Jean Tabary, Rene Goscinny Przyznam szczerze, że ten pięknie wydany komiks to trochę strzał w ciemno, ale z drugiej strony, czy strzałem w ciemno można nazwać stawianie na Goscinnego?
   Odyseja Asteriksa, Wielki Rów Rene Goscinny, Albert Uderzo Kolejne dwa tomy Asteriksa. Dopiero jeden z nich za mną, powoli wygrzebuję się z recenzentek. Nie martwię się natomiast o poziom lektury.
   Binio Bill i 100 karabinów Jerzy Wróblewski Kolejny tom przygód polskiego Lucky Luke'a. Od początku zrobił na mnie dobre wrażenie, więc wzięłam.
   Życie w średniowiecznym mieście, Życie w średniowiecznej wsi, Życie w średniowiecznym zamku, Życie średniowiecznej kobiety Frances Gies, Joseph Gies Przyznam szczerze, że trochę uległam modzie i silnej promocji, ale wiem z dobrych źródeł, że było warto, więc myślę, że nie pożałuję zakupów.
   Kult Łukasz Orbitowski Temu autorowi nie potrafię odmówić, złowiona w ulubionym markecie Polaków.
   Szwindel Jakub Ćwiek O ile książki tego autora lubię, choć nie zachwycam się nimi, o tyle bardzo podoba mi się to jak autor komentuje różne tematy. Nie miałam tej książki w planach, ale skoro była na regale...
   Czarne oceany, Po piśmie Jacek Dukaj Pierwszej z nich wciąż nie miałam u siebie, druga to majowa nowość. Obie cierpliwie czekają lektury, choć myślę, że Po piśmie będzie kolejną książką, do której siądę.
   Likwidator Kim Um-Su Kryminał z Korei? czemu nie, tym bardziej, że udało się go wygrać w konkursie.
   Okrutnik. Spełniona przepowiednia Aleksandra Rozmus Kolejna konkursowa pozycja, szkoda nieco, że drugi tom.

   Ot i tyle tego. Wyjątkowo mało jak na mnie. Komiksy pewnie zejdą szybko, reszta musi uzbroić się w cierpliwość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.