środa, 27 marca 2013

Książkowe nabytki marca- część 3 ostatnia

  Myślałam, że dokonam jeszcze jakichś książkowych zakupów, ale niestety się nie udało, więc dziś mogę już zamieścić ostatnią odsłonę książkowych nabytków. Książki z dzisiejszego stosiku to w większości prezenty,  ale ponieważ i tak trafią do jednej biblioteczki, więc nie widzę powodów, by ich tu nie umieścić.

Licząc od dołu są to:

   Dom duchów Izabel Allende Książka, która czytałam już kilka razy, widziałam też całkiem niegłupią ekranizację. Kupiłam ją na prezent.
   Płomienie gniewu, Bóg Nilu, Lampart poluję w ciemności Wilbur Smith Trzy książki jako uzupełnienie brakujących tomów w seriach. Wszystkie trzy w ramach prezentu. Takie niezbyt zobowiązujące, nieźle napisane czytadła. Czytałam jedną powieść tego autora i jakoś mocno mi do gustu nie przypadła, choć tragicznie nie było.
   Zborowski Jacek Komuda Lubię książki tego autora, zwłaszcza te osadzone w Rzeczpospolitej Szlacheckiej. Czyta się je dość lekko. Nie jest to proza wysokich lotów, ale też nie jest z nią najgorzej. Ta również ma być prezentem.
    Długa ziemia Terry Pratchett oraz Stephen Baxter Książka, którą dla odmiany ja otrzymałam w urodzinowym prezencie. Ucieszyłam się ogromnie, bo nie wiem czy bym ją sama kupiła. Przeczytana już a opinia o niej zapewne pojawi się z końcem miesiąca.
   Dzieje Tristana i Izoldy Joseph Bedier Jakoś nigdy nie udało mi się przeczytać tego klasyka. Kupiłam za niewielkie pieniądze w książkowym dyskoncie. Czeka na swoja kolej.
   Trzej muszkieterowie Alexander Dumas Te dwa tomiszcza przygarnęłam w ramach książkowej wymiany. Miałam w domu ten tytuł, ale w jakiejś koszmarnie okrojonej wersji (którą zresztą chętnie komuś odstąpię). Trafiła się okazja przygarnąć całość, więc się nie wahałam.

  Zabrakło mi tu dwóch pozycji, które również nabyłam w książkowym dyskoncie. Wrzucę je przy okazji innej notki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.