poniedziałek, 18 marca 2013

Książkowe nabytki marca- część I


   Dziś o stosiku, pierwszym z trzech, które już się uskładały, marcowych nabytków. Stosik złożony z książek nabytych poprzez książkowe wymiany poprzez lubimyczytac.pl oraz kilka nabytków z taniej książki.



I znów od spodu licząc:

   Pirat królowej oraz Rubaszny król Hal George Bidwell Kolejne dwie biografie, tym razem postaci, które od dawna mnie fascynują, czyli, jak widać na zdjęciu Sir Francisa Drake'a oraz Henryka VIII. Czekają na swój czas, choć podejrzewam, że bardzo długo czekać nie będą.
   Z miłości do prawdy Karina Pjankowa Zdążyłam już napisać o tej książce w notce o marcowych lekturach. Nabyłam ją w taniej książce, choć tak bardzo tania to nie była. Ale nazwisko autorki podziałało jak magnes, choć okładka nieco mnie odpychała.
   Białe szepty antologia opowiadań fantastycznych, nabyta za całą złotówkę w taniej książce. Nie wiem, czego się podziewać, ale w tej cenie...
   Rodzina Połanieckich Henryk Sienkiewicz Jest to jedna z nielicznych powieści tego autora, której jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Zakupiona w taniej książce, czeka aż się do niej dobiorę.
  Mikael Karvajalka, Mikael Hakim oraz Coś w człowieku Mika Waltari Wszystkie trzy książki przygarnęłam na wymianie. Dwie pierwsze to dwa tomy powieści historycznej, trzecia jest zbiorem opowiadań. Czekają na swoja kolej.
 Siódma minęła, ósma przemija, Przygody najwcześniejszych odkryć geograficznych tom 2 Paul Herrmann Niestety na wymianie udało mi się zdobyć tylko drugi tom. Teraz wyruszam na wielkie poszukiwania tomu pierwszego. Jak znajdę to na pewno przygarnę i wtedy może zabiorę się za lekturę.

   To tyle w dzisiejszym stosiku, kolejne nabytki, pojawią się tu wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.