sobota, 23 lutego 2013

Książkowe nabytki lutego- część 1

   Miesiąc powoli zbliża się ku końcowi, więc postanowiłam zacząć już wypisywać, co też mi się nabyć udało ostatnio  Znów będą to minimum trzy stosiki. Wszak byłam kilkukrotnie w taniej książce, ponadto udało mi się sfinalizować kilka wymian, do tego kilka Allegrowych zakupów i kilka zaległych książek ze stycznia. Uskładało się kilkadziesiąt tomiszczy.
   Stosik pierwszy:

   I klasycznie licząc od spodu:

   Metallica, sami o sobie W przypadku tej książki ciężko mówić o autorze, ponieważ jest to zbiór tekstów i wypowiedzi członków zespołu na rozmaite tematy. Książka przygarnięta z wymiany. Dawno, dawno temu Metallica była mą ukochaną kapelą, do dziś pozostała mi sympatia i wielki sentyment.
   Bajki Jean De La Fontain Jako dziecko bardzo lubiłam jego bajki. Tę książkę dorwała moja mama, za niewielkie pieniądze. Ładnie wydany ilustrowany zbiór, zawierający zaskakująco dużo tekstów. Nie sposób było się oprzeć.
   ABC Potwory, upiory, straszydła... Erich Ballinger Książka przygarnięta z wymiany z myślą o synu. Miałam nadzieję na ładniejsze ilustrację, ale mówi się trudno. Zostanie u mnie póki co
   61 godzin Lee ChildLa i jej orkiestra ratują świat Alexander McCall Smith, Wirtuoz zamków Steve Hamilton, Lista życzeń Martina Reilly Jeden z tomów Książek Wybranych wydawanych przez Readers Digest. Ja raczej jej nie przeczytam,  nie przepadam za współczesną literaturą. Mama ją zakupiła w dobrej cenie i czyta zawzięcie.
   W głębi lasu Harlan Coben, Żona siodlarza Earleene Fowler, Adwokat Michael Connelly, Sen Szamana William Kent Kreuger Kolejny tom Książek Wybranych i podobnie, jak tom wspomniany powyżej pochodzi z taniej książki. Również raczej jej nie przeczytam.
   Tu żyją smoki, Powrót czerwonego smoka, Król Indygo, Uczeń smoka James A. Owen Są to cztery z pięciu tomów cyklu Kroniki Imaginariu Geographica, zakupione po części przeze mnie, po części przez mamę w taniej książce. Brakuje nam tomu czwartego, Z tego co się orientuję, to taka nieco steampunkowa fantastyka. Zobaczymy jak się będzie czytało. Choć zapewne zacznę dopiero po uzupełnieniu serii.

   Na dziś to wszystko, zapewne niedługo pojawią się kolejne stosiki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.