poniedziałek, 25 lutego 2013

Książkowe nabytki lutego- część 2

   Dziś kolejny stosik, tego co udało mi się nabyć ostatnio. Tu przede pozycje różnorakie, nabyte, czy na wymianach, czy w inny sposób. Stosik prezentuje się tak:

   A zawiera:
   Czarne sombrero Adam Bahdaj Bardzo miło wspominam jego Wakacje z duchami, które czytałam wielokrotnie. Dorwałam na aukcji Allegro WOŚP i mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania.
   Pętla sokolnika Marry Hoffman Zdobyta na wymianie powieść dla młodzieży. Zapowiada się  dość interesująco, mam nadzieję, że nie rozczaruje zbytnio. Akcja dzieje się w średniowieczu, bez modnej obecnie fantastyki.
   W kleszczach lęku oraz O czym wiedziała Maisie Henry James Kolejne dwie powieści tego pisarza w mojej biblioteczce. Pierwszą z nich czytałam już jakiś czas temu i urzekła mnie swoim subtelnie budowanym nastrojem grozy. Podejrzewam, że ta druga będzie przypominać ją klimatem. Zdobyte na wymianach.
   Czarny generał Wacław Gąsiorowski Kupiona na aukcji WOŚP na Allegro. Znam tego autora z jego cyklu o szwoleżerach. Nieźle napisana powieść historyczna w klimatach Sienkiewicza. Chętnie przeczytam jego kolejną książkę.
   Mitologia Jan Parandowski Jakoś nigdy nie udało mi się nabyć jakiejkolwiek mitologii, nie było okazji. Tę dorwałam na wymianie, zapewne kiedyś po nią sięgnę.
   Smokobójca Tomasz Pacyński Kupiłam w taniej książce. Znam tego pana z innych jego powieści, więc i nie zastanawiałam się specjalnie nad zakupem. Zdążyłam już przeczytać i jestem zachwycona, w notce o lutowych lekturach napiszę o niej więcej.
   Bunt długich spódnic, Ostatni rycerz Króla Artura George Bidwell Kolejne dwie biografie autorstwa tego pana. Pierwsza wyciągnięta z aukcji WOŚP na Allegro, druga z taniej książki. Czekają na swoją kolej do przeczytania.
   Michał i Pat, Synowie Pat oraz Portret Pat George Bidwell Znów ten pan co powyżej, tym razem jednak w beletrystyce. Cykl o Pat, czyli powieść obyczajowa, której akcja ma miejsce w XIX wiecznej Irlandii. Zdobyte w taniej książce.

2 komentarze:

  1. Lubię wszystko co irlandzkie...napisz potem czy warto sobie poszukać gdzieś.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.