niedziela, 3 kwietnia 2016

Pozimowy stosik

   Przyszła pora na podsumowanie moich książkowych nabytków jakie pojawiły się w bibliotece w trakcie zimy. Dominują recenzentki od Insimilionu,więc fantastyka. Stosik podzielony na dwie części, bo nieco się nazbierało w tym czasie, a pewnie i tak coś pominęłam.

Pierwsza część stosu:


   Od dołu licząc:

   Norwegia Elżbieta Dzikowska, Izabela Staniszewski Album o Norwegii autorstwa pamiętanej przez niektórych jeszcze "Wanilii". Zakup z Allegro.
   Ptaki drapieżne Michał Wójcik, Emil Marat To akurat książka męża, zaplatała się w stosiku, zupełnie nie moja bajka.
   Niebezpieczne kobiety Gardner Dozois, George R.R Martin Pierwsza w tym stosiku pozycja od Insi, Obszerna antologia, już przeczytana, recenzja wkrótce.
   Czas żelaza Angus Watson Rewelacyjna książka, nie spodziewałam tak dobrej pozycji, recenzja wkrótce. Oczywiście od Insimilionu.
   Ciemność płonie Jakub Ćwiek Również od Insi, zaskoczyła mnie mocno.
   Dopóki nie zgasną gwiazdy Piotr Patykiewicz Ciekawa pozycja, choć nie oczarowała mnie aż tak bardzo, jakby mogła, Od Insi.
   Upadła świątynia Dominika Węcławek Ostatnia z insipozycji w tej grupie. Recenzję już wrzuciłam na bloga.

   I druga część skarbów w  jakie wzbogaciła się moja biblioteczka:


Od dołu widać:

   Krew i stal Jacek Łukawski Przygarnięta w ramach współpracy z Insi, jestem niezmiernie ciekawa tego debiutu.
   Długa Utopia Terry Pratchett, Stephen Baxter Również od Insi, nie bardzo wiem czego się spodziewać, bo mieszanych uczuciach jakie wzbudził we mnie Długi Mars.
   Jesienna republika Brian McClellan Zwieńczenie Trylogii Magów Prochowych, jestem w trakcie lektury i nieco żałuję, że nie miałam jej wcześniej, bo trochę trudno wrócić mi do tego świata. Oczywiście od Insi.
   Żelazna wojna Angus Watson Kontynuacja Czasu żelaza, świetna książka, którą pochłonęłam w sumie licząc w cztery dni. Od Insimilionu, a recenzja pewnie już niedługo na blogu.
   Ja inkwizytor. Głód i pragnienie Jacek Piekara Jedyna prezentowa pozycja, nie wiem kiedy po nią sięgnę.
   Wojna światów, Opowieści fantastyczne tom I i tom II, Wehikuł czasu, Historia świata, Wyspa doktora Morou Herbert G. Wells Zafascynowana postacią Wellsa jaka pojawiła się w Trylogii wiktoriańskiej Felixa J. Palmy, postanowiłam nadrobić zaległości w znajomości twórczości tego autora. Kiedy sięgnę po którąkolwiek z książek nie wiem, Wszystkie z Allego.

   Chyba zebrałam wszystko, co mi się ostatnio zalęgło na półkach. Nie ma tego jakoś bardzo dużo, gdyż już od dawna nie kupuję książek.

4 komentarze:

  1. Czy ja wiem, czy nie ma dużo? dla mnie ogromem są cztery książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafiłam takie stosiki uskładać w miesiąc :) te są zbiorem z aż trzech miesięcy, więc tak, jest regres ;)

      Usuń
  2. Wow, ile książek. Nie czytałam żadnej. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Krew i stal" to dobrze napisana powieść fantasy, powinna Ci się spodobać.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.