czwartek, 4 maja 2017

Stosik majowy

   Po ostatnim dość dużym stosie, dzisiaj skromniutko (choć i tak zbierane przez cały kwiecień). Kilka sztuk od Sztukatera i nieco zakupów planowanych w ramach akcji: uzupełnić biblioteczkę o... Gatunkowo, to co zwykle u mnie: fantastyka, klasyka i nieco literatury dziecięcej. A podejrzeć można poniżej.


   Od dołu licząc:
   Góry, ludzie kontynenty Jerzy Strudel Książka od Sztukatera i jedyna niebeletrystyka w stosie, pobieżnie przejrzałam i wizualnie jest się czym pozachwycać. Spodziewam się dobrej lektury.
   Lśnienie księżyca Edith Wharton Autorkę znam z Wieku niewinności, który czeka aż go przeczytam, a kupiłam zachęcona ekranizacją. Póki co zaczęłam lekturę tej pozycji i nie rozczarowałam się. Też od Sztukatera, więc recenzja wkrótce.
   Bestia najgorsza Michał Cetnarowski Wzięta od Sztukatera ze sporym kredytem zaufania. Ta czy inaczej jestem jej niezmiernie ciekawa, autora kojarzę ze współudziału w Wywiadzie z Borutą obok Łukasza Orbitowskiego.
   Rysiek Zyga. Zadziwiający Pan Magik Megan McDonald Jako uzupełnienie sztukaterowego zamówienia. Książeczka przeczytana i niedługo zajmę się ubraniem w słowa wrażeń po lekturze.
   Opowiadania nowojorskie Henry James Pięknie wydane, grube tomiszcze opowiadań Henry'ego Jamesa. Kupione na Allegro za dość okrągłą sumę, za to pięknie się komponuje w towarzystwie innych dzieł tego autora.
   Wroniec, Córka łupieżcy, Extensa Jacek Dukaj A to już zakupy z Arosa, w ramach uzupełniania brakujących pozycji tego autora. Z lekturą, a co za tym idzie z recenzjami nieco pewnie poczekam, gdyż chociaż Dukaja lubię, to muszę mieć na niego nastrój.
   Dzieci Ziemi, Odrodzenie Ziemi Orson Scott Card To kolejny zakup i uzupełnienie cyklu, którego trzy pierwsze tomy mam w domu już od dawna.
   Panna młoda czeka Lucy Maud Montgomery To efekt łowów w internetowym antykwariacie. Cierpliwie czeka na swoją kolej.
   Hrabina Cagliostro Maurice Leblanc To również zdobycz w ramach uzupełniania biblioteczki. Dość dawno czytałam pożyczony egzemplarz, zachęcam do zerknięcia w recenzję.

   I na tym koniec tego skromnego stosiku, recenzje czterech książek pojawią się wkrótce, a reszta? - ciężko powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, choć lojalnie ostrzegam, że komentarze poniżej pewnego poziomu nie zostaną opublikowane.